Utmanad

jag har blivit utmanad av Linnea och Hanna att skriva 9 sanningar om mig själv.


  • Att jag är väldigt mörkrädd, måste tända lampor genom ett helt rum om det är mörkt för att kunna gå igenom det, ganska jobbigt ibland då jag vet att det igentligen inte är farligt.
  • Jag hatar att köra om stora lastbilar och långtradare på motorvägen, då bilen jag sitter i är i omkörningsfältet närmast räcket. jag måste blunda eller titta på något annat varenda gång man kör om en lastbil för annars kan jag få för mig att vi ska bli mosade eller något..
  • Jag hatar min kropp, vill helst vara så smal att folk påpekar det. får panik på mig själv om vågen visar över 55 kg.
  • Jag och sandra westlin åkte fast för snatteri på H&M när vi gick i åttan.
  • Jag är osäker på mig själv samtidigt som jag har världens sämsta självförtroende, ibland känns det jätte bra att vara jag men sen påminner jag mig själv hur illa jag tycker om mig så då skiter sig allt.
  • Jag tycker inte att det är fel att vara med i Playboy eller Slitz.. Jag tycker det är vackert att vara med där och ni vet ju redan mina drömmar om playboy.
  • Jag har höga krav på mig själv i skolan. Jag anser att ett G är lika med ett IG.
  • Min uppväxt var inte den bästa, och jag skulle helst velat spola tillbaka och ändrat allt.
  • jag köper kläder för att känna mig lycklig för stunden fast jag igentligen kunde sparat pengarna.

- yeah that's me. Är det något ni undrar får ni fråga.

JEH


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och tävla om priser från ett kritvitt ställe! Det enda du behöver göra är att besvara en fråga. :-) Kram

2008-12-28 @ 14:28:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Liene

Kul utmaning:)

2008-12-28 @ 15:43:25
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Angelica

absolut ;D



hehe jag gjorde också en sån där fast med 50 sanningar haha det var jobbigt :D

2008-12-28 @ 15:55:51
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

VI ÄR SJUKT LIKA!okej jag åkte inte fasst för snatteri på h&m , men jag och min kompis rånade en gammal tant... hah (a) okej de va inte kul, menasså...tänk att jag varit en sån gangster

2008-12-29 @ 01:55:40
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi är ganska lika faktiskt! ;) Förutom med det här med H&M, barndomen och mörkrädd (jag kan dock inte sova utan lampa..) hehe =)

Jag ser heller inget fel med att vara med i Playboy osv. Även fast jag inte skulle kunna göra det själv så tycker jag att kvinnor borde vara stolta över sina kroppar, stora som små. (Jag skulle inte heller kunna operera brösten, tror jag hehehe) Tycker att playboy tjejernas utseenden är betydligt mycket bättre att sträva efter än modellerna som är super skinny.. (förutom brösten dåra. typ, haha) =)

2008-12-29 @ 19:54:46
URL: http://reeadme.blogg.se/
Postat av: ehmelie

jag hatar också att köra om stora lastbilar/långtradare. det är ju så läskigt! dessvärre är det ju ganska svårt att blunda om man själv är chauffören... haha :( men kör mamma/pappa, då jäklar blundar jag/koncentrerar jag mig på annat. ;b

2008-12-30 @ 15:13:37
URL: http://ehmelie.blogg.se/
Postat av: Little

1. Man blir mindre mörkrädd med åren - enligt egen erfarenhet.

2. Jag hoppas du inte kör själv när du blundar ;-)

3. Det är ett gissel det där men jag tror inte att man blir lyckligare beroende på vad man väger...

4. De flesta snattar nångång och det har även jag gjort men hade turen att aldrig åka fast. H&M was the place to be...!

5. Det är nog få som hr ett genuint självförtroende - självförtroende är en färskvara och man måste jobba varje dag för att underhålla den.

6. Du har en dröm och en dröm är aldrig fel. Var stolt över din kropp.

7. Se aldrig saker och ting som ett misslyckande - se det som ett bakslag. Alla har vi formsvackor vilket alltid är lätt att skylla på ;-)

8. Dåliga erfarenheter är också erfarenheter. MAn kan aldrig förändra det som har varit men du kan inverka på framtiden.

9. Shoppingmani är en kvinnlig gen - att handla är kul. För stunden...



Hoppas att det nya året fått en bra start..!

2009-01-01 @ 20:29:30
URL: http://thebestlittlegirl.blogg.se/
Postat av: Little

1. Man blir mindre mörkrädd med åren - enligt egen erfarenhet.

2. Jag hoppas du inte kör själv när du blundar ;-)

3. Det är ett gissel det där men jag tror inte att man blir lyckligare beroende på vad man väger...

4. De flesta snattar nångång och det har även jag gjort men hade turen att aldrig åka fast. H&M was the place to be...!

5. Det är nog få som hr ett genuint självförtroende - självförtroende är en färskvara och man måste jobba varje dag för att underhålla den.

6. Du har en dröm och en dröm är aldrig fel. Var stolt över din kropp.

7. Se aldrig saker och ting som ett misslyckande - se det som ett bakslag. Alla har vi formsvackor vilket alltid är lätt att skylla på ;-)

8. Dåliga erfarenheter är också erfarenheter. MAn kan aldrig förändra det som har varit men du kan inverka på framtiden.

9. Shoppingmani är en kvinnlig gen - att handla är kul. För stunden...



Hoppas att det nya året fått en bra start..!

2009-01-01 @ 20:29:49
URL: http://thebestlittlegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg