Läsar fråga..



Ska försöka svara dig så gott jag kan.
Nej det kommer inte att bli drygt att ta över hunddagiset, jag menar jag är född i Gävle och hade inte tänkt bo någon annanstans det första taget. Att sluta skolan och ha ett företag som väntar, är inte det ganska lyckat ?
Detta är en chans på miljonen och sumpar man en sådan grej tycker jag bara man är dum.
Och vem har sagt att jag ska äga hunddagiset tills jag är 40 år?
Jag får driva detta hunddagis hur länge jag vill.
Vill jag driva det i en vecka, driver jag det i en vecka och vill jag driva det i 20 år, så driver jag det i 20 år.

Du vet, det går alltid att göra någonting annat och det är precis det jag ska göra. Jag ska driva detta hunddagis i några år, sedan förmodligen flytta till Sundsvall och läsa till hundpsykolog så fast i gävle tills jag är 40 år blir jag nog inte.
Och sen är det så att alla i min ålder kanske inte är intresserade av att resa runt, och jag tror att jag får chansen att resa dit jag vill senare men just nu har jag ett företag och en verksamhet som väntar på mig och som jag brinner för så kan inte hålla med dig om att det är skrämmande.

Hoppas du fick svar på din fråga!

Kommentarer
Postat av: julia

alltså, ursäkta om jag låter elak nu eller något.. mot tjejen som kommenterade. men var det inte en lite puckad fråga? jag menar.. det där är ju vad du vill. du går ju det på gymnasiet för att jobba inom det, med djur.. hundar! men det kanske inte hon visste iförsig. :P

2009-12-12 @ 22:44:14
URL: http://creatingjulia.blogg.se/
Postat av: jennie

hahaha fult, tänkte precis skriva samma sak som Julia skrev xD och liksom bara för att du vill göra de nu behöver du ju inte göra de hela livet, dah?! x) <33

2009-12-12 @ 22:52:50
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: jennie

haha men eller hur ;) haha. <33

2009-12-13 @ 11:38:53
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Jag är rät avis på dig som har något att göra när du slutar skolan så jag tycker du gör helt rätt:)



/E

2009-12-14 @ 22:18:08
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg