Mina ögonbryn

japp nu är det så att det är väldigt många som frågar hur jag formar mina ögonbryn
och om dem är real stuff.
och det ska jag svara så enkelt på :)

ja dem är helt riktiga, inte direkt för att jag förstog vad ni mena om dem var riktiga, ganska
svårt att fejka ögonbryn på alla bilder ? :)
men dem är riktiga och jag noppar dem precis som ni gör med era.
jag minns ej när jag börja plocka mina ögonbryn men jag har alltid
haft tjocka in mot ögonen och sen att det smalnar av mot slutet, jag trivs bäst
i det även om jag inte provat något annat.
och sedan klipper jag dem också så att inte en massa långa strån sticker ut här och där :)
och sedan använder jag en ögonbrynspenna då och då, så det är nog allt.
haha inget magic här inte!

Hoppas ni fått svar på era frågor nu, annars får ni peppra mig med fler.
Men nu ska jag pligga skiten ur mig själv, så vi hörs senare.
pussen.

JEH


Kommentarer
Postat av: E B B A

svar; har haft dans idag och så , och nu ska jag duscha :) själv då? <3

2009-02-10 @ 20:52:06
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Elle

Hoppas det går bra med plugget!

2009-02-10 @ 20:59:11
URL: http://fashionforelife.blogg.se/
Postat av: Ida

sv; haha okej, skönt för dig att du var ute i tid :) själv är jag bara så förvirrad för de finns så många att välja mellan :/

2009-02-10 @ 21:21:34
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg