Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mia! 
Utmaningen handlar om mat och hon har listat 5 sorters mat som hon
inte tycker om. Nu ska jag skriva vad jag tycker om dem, och sedan göra
en egen lista på 5 saker som jag själv inte tycker om!

  

Här är Mias lista på 5 saker hon inte tycker om:

1) Lever - Kan jag faktist tycka är gott :)
2) bruna bönor - pensionärs mat!
3) köttsoppa och fisksoppa - tycker jag an vara gott (A)
4) isterband - det har jag aldrig ätit.
5) Palt - har ingen aning om vad det är :P


Här är min lista på 5 saker jag inte tycker om:
1) pyttipanna
2) vårullar
3) rotmos
4) köttfärsbiffar
5) fetaost

Jag utmanar dessa 5 personer:
Julia, Therese, Isa, Elise, Wickan


Kommentarer
Postat av: Frida

aa jag vet, sjuuukt tråkigt att jobba en lördag! =P va gillar du inte vårullar?! de e fett gott ju ! =p

2009-02-22 @ 22:08:39
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: MIa

Du missade att du ska skriva vad du tycker om mina maträtter :>

2009-02-23 @ 07:00:44
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg