I skolan

hej igen bloggen!
sitter i skolan just nu med carro och har precis skrivit klart min
skiss till projektarbetet.
tänker inte avslöja vad jag ska skriva om eller vad jag ska göra eftersom
det finns härmapor...
men men hade engelska nu på morgonen och jag jobbade faktist bra tycker jag.
Jeff sa att jag jobbat bra och att jag har en bra start på arbetet ( vi ska skriva om en författare och deras
tids epok). Får se hur det går senare.
Och efter engelskan hade vi samhällskunskap med smek-per, han babbla på lika mycket
som vanligt och man somnar ju direkt när han öppnar sin käft.
usch var tråkigt det är.
Men nu sitter iaf jag och karo-krok i datasalen och jag tror bestämt att vi har slutat för dagen
eftersom vi inte längre har estetisk verksamhet, så vi ska bara sitta här ett tag innan vi tar bussen in till hudik.
Sandra följer inte med idag för hon är fortfarande sjuk :/ men hon får krya på sig tills imorgon då det
blir party!! 
ska bli så jävla roligt.

Men nu ska jag bara kolla min bilddagbok ( heter stjupid där med om ni undrar. ) och sen ska jag och carro gå
hem en stund tror jag.
men ni får ha en bra dag, vad ni nu gör.
kramar.

JEH 


Kommentarer
Postat av: VANESSA

sv; haha men de brukar ju vara så :p

2009-01-15 @ 15:50:09
URL: http://vcasarotti.blogg.se/
Postat av: F E B B

HAHA, no ;P Men tack du! Längesen..varit lite oaktiv med bloggen den här veckan för jag har pluggat så mkt men hoppas du mår bra!<3

2009-01-15 @ 16:43:52
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Wickan Ahlin

jaha okej va bra :) Jo det är bara bra :) Gör dudå? :)

2009-01-15 @ 17:26:01
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg