snart är det party

hej bloggen!
hur mår ni idag ?
jag mår fin fint nu för jag har precis fixat klart mig och sånt, ska bara klä på
mig jacka och skor och sen hem till slynorna, för ikväll blir det fest!
Men ska inte vara igång hela natten eftersom jag ska gå på engelskan
som vanligt imorgon kvart över 8, hihi.
fan vad jag är duktig! kan festa och sköta skolan samtidigt.

Men ni får ha en super kväll ni med!
och ni som har mitt nummer kan ju sms:a och ringa mig!
och ni får en kvällens outfit också, inget speciellt men
tänkt det blir så tråkigt utan bild!
kram.

JEH


NEHE .. ni får vara utan bild just nu för FITT BLOGG.SE dampar ju sönder.... åh anyoing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg