A sick night

Godmorgon sunshines!
Hur mår ni idag då?

Jag är lite trött bara men annars är humöret på topp!

Kvällen igår var... helt sjuk!

Vi började hemma hos Julia och Isa med att spela fula spel och förfesta tills klockan var typ 11 eller nå.

Sen gick vi till stan för att hämta ut pengar och först så funka det inte för Isa att ta ut + att bankomaten snodde

hennes kort och sedan märker vi att Julia tappat sitt legg, så vi går tillbaka hem till dem och letar reda på legget samt ser till att alla har pengar till inträde och jacka.


Så vi gick tillbaka mot Slick igen och ställde oss i kö och shit vad folk det var där!

Vi dansa som galningar hela kvällen och sen träffa jag även en gammal lärare som jag hade i högstadiet, haha

alltid lika kul att träffa lärare utanför skolan när dem inte är så stel.


Iaf så gick vi från slick typ tio i två och då gick vi till Mc Donalds för att ta med mat hem och sen sova.

Jag skulle ju sova hos Julia som det var bestämt men vid halv tre ringer en viss person och frågar om jag ska sova där (Hade förövrigt ringt 894203 samtal till denne som aldrig svara) och om han skulle hämta upp mig så bestämde mig för att göra det, så Julia och Isa följde mig till Kungshallen och sen åkte jag.


Somna väl vid fyra tiden och skulle upp igen vid åtta för han skulle på match hela dagen...

men jag tog en morgon promenad hem, la mig på soffan och sov till tolv, haha!

 

Och nu sitter jag här, nybadad och happyface.. fast är inte happyface så länge till för måste nämligen greppa skolbäckerna och plugga till prov nu i veckan.

Men men nu ska jag klä på mig och sen ska jag vänta på att Julia vaknat så att jag kan få bilder från igår!

Vi hörs sen!♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

okej ;D ja men precis, så kan det nog vara :)

2009-11-28 @ 14:13:19
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Jonna :)

Jag undrar jag vem den här mr secret kan vara ;) är det den jag tror det är ;) <3

2009-11-28 @ 18:18:27
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg