Gårdagen

Igår hade vi så jävla roligt! Haha skratta hela kvällen och det var bara massa trevligt folk med.
Vi började hemma hos mig med Anna, Sofie och Sandra. Sedan gick vi ner till Jon och förfesta med folk
där.
Vi var väl där ca 2 timmar innan vi gick vidare mot Stadt men det var så lite folk där så vi gick till Järnvägs ist.
Roligaste var när vi skulle hämta ut jackorna på Stadt då kom det fram en tjej till mig som jag prata med förr
och fråga om det var jag som var Josephine och om det stämde att jag hade en ganska känd blogg ?
Haha det var mer än vad jag visste, men det var roligt att höra!

Iaf på Järnvägs var vi då jävligt länge, enda tills dom stängde. Jag, Sofie och Anna dansa loss hela kvällen och
vi sjöng så högt att jag inte har någon röst idag, hehe.
Efter att dom stängt drog vi hem till Jon på efterfest och där var vi ett tag och käka kebabtallrik och massa gott innan vi bestämde oss för att gå hem och sova.
Sov inte så bra inatt, eller imorse kanske det heter med tanke på att vi kom hem typ halv 5 imorse ?

Så vi drog oss länge imorse innan jag och Anna gick ner till stationen och hon tog tåget hem till Gävle och
jag gick hem och dega i soffan och här tänker jag ligga hela dagen!


Här nedan kommer bilder sen igår.

 

 

 
  
 
 

Massa trevligt folk men gränsen går när folk över 30 raggar på en ?

Fast gubben igår som var typ 55 år eller nå som bjöd mig och Sofie på en drink om vi släppte loss på dansgolvet, det var en helt annan sak, haha!

 

Men nu ska jag fortsätta ta igen mig och bara dega, får fler bilder sen så lägger in dem då!

Puss!♥


Kommentarer
Postat av: Julia

snygga ni äääääääär brudar! :)

2009-11-22 @ 17:16:06
URL: http://creatingjulia.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som du hade en riktigt bra kväll!:)



/E

2009-11-22 @ 17:28:20
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Jennie

MEN GUD, han med grönt tryck på tröjan är körd i huvve han! Mitt ex känner han och han var på mig 100 gånger när jag var ute en gång så tillslut fick jag ställa mig och skälla på han och putta bort han. helt störd..

Kul att ni hade skoj :) <33

2009-11-22 @ 23:00:13
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg