Höll på att sova över mig imorse

Haha hur trött får man bli?
Ställde klockan som vanligt på halv sex så att jag kunde snooza i 30 minuter,
minns att klockan ringde men jag måste stängt av den ist för att trycka på snooze.
Vaknade och kolla på klockan som visade 07.18 haha!
Jag flög upp kan jag lova!

Men nu sitter jag här och är redan påklädd, sminkad och bloggar.
Idag ska jag ha projekt arbete hela dagen, sedan packar jag väskan och
drar hem till Gävle, ska bli skönt att få träffa mamma faktist.
Ska till banken när jag klivit av tåget och fixa lite saker, men jag tar
såklart datan med mig.

Aja lära kila så vi hörs när jag slutat efter lunch, Ha en sån bra dag fina läsare!♥

 



Har min gosiga stickade tröjja från Bikbok på mig idag. Love it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du mustasch?

2009-10-16 @ 17:25:01
Postat av: Josephine

sv: ja är man halvt utländsk så har man nog det ?

2009-10-16 @ 18:53:32
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg