Naturdiet smoothie

Godmorgon bloggen!
SKa strax äta frukost och sedan dra ner på stan och möta Anna.
Ska försöka leta reda på lite nya saker, hittar jag dem visar jag er
självklart sen!


Iaf så fick ju jag ett mail från Katrin Zytomierska för någon vecka sen, remember?
Och jag ska ju prova deras produkter som företaget skickar till mig och som ni kanske
minns så låg det naturdiet smoothie i mina paket som jag hämta ut och nu har jag
testat dem!

Smakerna som fanns i paketet var Kiwi/ pear och Apple/ rhubarb.
Ja tyckte att Kiwi/ pear var godast men båda smakerna är goda och dem är hur
mättande som helst!
Räcker gott och väl om man är stressad och inte hinner göra lunch utan bara stoppa ner
en naturdiet i väskan!
Så jag hoppas på att få smaka fler smaker för det är alltid lika roligt!


Kommentarer
Postat av: claudia♥

sjukt söt ärru :)

2009-10-24 @ 14:06:23
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg