Hunting the spider

Idag när jag satt på toan på hunddagiset (med dörren öppen för lampan är trasig och vill inte skita i mörkret) så titta jag ner på golvet och där ligger en jätte spindel och äcklar sig!
Första tanken var DÖDA! men sen kom jag på att jag satt där med nedragna byxor och spindeln kunde i vilken sekund om helst flyga på mig..

Så jag var tvungen att ställa mig upp lite smidigt, dra upp byxerna och ta hjälp av Therese ( att döda spindeln alltså).
Så vi stog och vela en stund och då såklart kryper den lilla jäveln in under tvättmaskinen, så det var bara att dra på sig gummistövlar och greppa en sopkvast (Therese stod och slog på tvättmaskinen med en leksaksråtta som vapen) och vänta på att äcklet skulle krypa ut.

Det gjorde den och jag tog situationen ytterst allvarligt och dödade den med hjärtat i halsgropen.. jag var sååå modig men jag vet inte..hans spindelkompisar sitter säkert och väntar på mig imorgonbitti.
Ska jag vara orolig kanske ?

Kommentarer
Postat av: JENNIE ERICSON

haha ganska komiskt att ett av dina typ längsta inlägg ever handlar om en äcklig spindel xD haha rolig du ^^



Aa får se när jag har pengar igen, vilket väl aldrig kommer att hända x) <33

2010-04-14 @ 19:44:55
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: shadi

hejhej hur ee det med dej idaag?x)

2010-04-14 @ 20:07:59
URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg