Man kan nog säga att jag är stjupid

Hej!
Trodde aldrig mer vi skulle höras av.. skämt o sido men jag var nyss så duktig att jag låste mig och sara ute..
Vi skulle gå ut med ett gäng hundar och jag trodde att jag hade nyckeln med mig ut (har ett lås på dörren som går igen av sig själv) men det visade sig att den låg inne på bordet när vi kom tillbaka.

Stod utanför ett tag och funderade på om vi skulle krossa en ruta (mindre smart) eller om vi skulle gå och fråga omn hjälp. Smarta som vi är valde vi alternativ nummer två.
Lyckades få tag i låssmedens nummer och dem skickade en bil så nu har det varit en gubbe här och fixat lite, dock har han plockat med sig hela mitt lås men huvudsaken är ju att vi är inne igen, haha!

Så nu väntar jag väl bara på den där mindre trevliga fakturan..(SKA ALDRIG MER GLÖMMA NYCKELN).

Jag och Sara är nöjd nu när vi får sitta och såsa i soffan igen ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad bra att ni kom in :)

2010-08-31 @ 12:52:18
URL: http://carolinejohnsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg