101208

Hola bananas!
Här sitter jag och huttrar! Det är så fruktansvärt kallt nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen för att få lite ynka värme i kroppen. Känns som man fryser konstant!
Nu vill jag helst ha 40+ grader, i skuggan alltså.

Sitter på jobbet iallafall, ska börja tvätta snart och senare idag kommer Julia och Isabelle och hälsar på med deras hund Bellamie!
Sen efter jobbet får jag se om jag orkar gasa ut mot valbo och handla dem sista av julklapparna, vore ju rätt awesome att bli klar i tid och bara luta sig tillbaka sen och skrattat och åt alla andra som springer på stan som galningar och handlar dagen innan julafton, hehe.

Men nu ska jag gå och göra mig en kopp te för att värma halsen lite, känner att ett lurigt halsont kryper sig på..
Det blir till att missbruka halstabletter i hopp om att slippa få baskilusker i halsen.
Kram!♥


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jag saknar din blogg baby ;( hihi! <3

2010-12-08 @ 08:22:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jag känner samma sak, vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva dessutom vill ju folk se bilder bilder och mera bilder :P men det är roligt att gå tillbaka i bloggen och läsa vad man har gjortlixom.. hihi! <3

2010-12-08 @ 08:38:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

hoppas det för jag älskar din blogg :D hhi! jag saknar dig med!! vill fota snart, du är ju favoritmodellen ju ;D <3

2010-12-08 @ 09:15:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg