RAPUNZELOFSWEDEN

Nu har jag precis klickat hem ett nytt löshår från Rapunzelofsweden.se!
Det fick bli färgen svartbrun och håret är 60 cm långt. Mitt gamla löshår är ca 50 cm men dock alldeles för kort då mitt hår nu har vuxit så mycket.

Men nu sitter jag här och väntar på ett paket med mitt nya hår i!
Iallafall så vill jag tipsa om rapunzelofsweden.se för att jag tycker dem har de allra finaste löshåren om man jämnför med de andra sidorna och deras priser. Oftast kan man ju tycka att löshår är dyrt att klicka hem på de flesta sidor men rapunzelofsweden.se har helt rimliga priser!
Sedan har dem väldigt snabb leveranstid (1-3 dagar) och dem packar paketet samma dag som du beställer!

Så klicka in här nu och kika in deras löshår m.m och få det hår du vill ha!


Klicka på bilden för att komma till den sida jag rekommenderar mest!♥

Kommentarer
Postat av: elvira

jag trodde också att löshåret från rapunzelofsweden var de finaste håret. Efter jag hade använt de några gånger trasslade de sig och kvalitén blev bara sämre. Det bästa är och gå till en frisör och sätta i löshår.

2010-12-03 @ 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg