Ska börja seriöst snart igen

Hej bloggen!
Jag vet att min blogg är dödstråkig för tillfället men alltså sanningen är den att jag inte har/haft någon lust till att blogga. Allt känns tråkigt, det är vinter och grått.
Sen är jag konstant trött så vill helst inte visa mig på kort heller.

Men antar att jag lära börja som förr snart innan ni läsare går i taket, haha.
Får typ tio mail varje dag som lyder "Börja blogga igen!" eller det klassiska "Om inte du börja blogga snart så slutar jag läsa din blogg!".
Så nu måste jag nog ta till mig hotelserna innan jag råkar illa ut.
Eller vad säger ni?♥
Slänger in lite bilder från helgen också när jag var och hälsade på mina kusiner i uppsala!

Blev lite bilder på allt möjligt. Har två tvilling kusiner men den andra ville inte vara med på kort, haha och det får man ju respektera även fast dem bara är 4 år gamla ;)!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vet hur det känns att inte orka blogga, jag har väl startat lite smått nu efter ett uppehåll på jättelänge :)

2010-12-07 @ 15:02:38
URL: http://teoretisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg