Friiiiiiiiiiday

hej bloggen!
Jag var ju som sagt på bio igår och såg "The Wolfman" den var helt okej, inte skit bra utan okej.
I början verkade den som en skit bra film men senare på slutet blev att så förutsägbart.
Men men trevlig kväll med gräbbsen.

Idag har jag varit på praktiken och idag fick jag faktiskt en egen patient.
Jag fick lejonklippa en långhårig katt (man sparar pälsen på huvud, ben och svans) inte den vackraste synen
men han mådde bra iallfall, hehe.
Dagen flöt på och planer har ändrats hit och dit, ikväll ska jag kanske hem till Peter med Anna och folket och sen vet jag inte.
Men nu måste jag ner på Sibylla och bli tjock på hamburgare, jag ska nämligen försöka sätta i mig en 150g hamburgare och jag brukar äta 90g, haha.
Men jag lyckas säkert så hungrig som jag är !

Vad ska ni göra ikväll?♥

Kommentarer
Postat av: karin

ikväll blir det lugnt, med massa godis :D sj?

2010-02-12 @ 18:36:28
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Liebling

ta igen mig efter studentexamen

2010-02-12 @ 19:50:35
URL: http://twoaceofhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg