12:e juli 2010

Godmorgon!
Usch vad trött jag är! Helt sjukt, skulle kunna sova i en vecka..
Iaf så var jag hos min pojkvän i helgen och vi drog ut och fiskade med några till, jätte mysigt!
Var borta hela dagen och kom hem väldigt sent så jag var som en zombie, haha!
Igår var det kanon väder så jag och min pojkvän drog till hans stuga och solade osv sen var jag tvungen att ta tåget hem till Gävle igen då jobb väntade på måndagen.

Och nu är det måndag och här sitter jag på jobbet och gäspar varannan sekund..

Ska ta det lugnt idag då jag är helt slut, sen kanske det inte blir så mycket uppdatering idag för internet är jävliiiiigt segt och jag orkar inte bråka med datan... det kommer annars sluta med att jag inte har någon data kvar, hehe.

Hur har ni haft det i helgen ?♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Man blir verkligen trött i värmen :P



sv: jag ska snart ut i det fina vädret ;) du själv?

2010-07-12 @ 11:02:29
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Moa

Det låter ju väldigt roligt det du och din pojkvän har gjort (:

Allt bra med dig?

Kram

2010-07-12 @ 11:22:05
URL: http://moozan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej!har haft det riktigt skönt i helgen.

har mest slappat,men det har varit varmt så man svettas hela tiden.

Men man får väl tåla lite nu och inte klaga när det äntligen blivit sommar :))

2010-07-12 @ 19:14:45
URL: http://unimagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg