Vart är du?

Godmorgon bloggen!

Mår ni bra? Jag mår bra, dock väääldigt trött.
Sover som en gris men det verkar som att det inte räcker för kroppen att känna sig utvilad.
Iaf så sitter jag just nu på jobbet och dricker en kopp te och dessutom sitter jag fortfarande och väntar på min jävla kamera som jag beställde förra veckan!!
Den har inte kommit än och enligt ordern från SIBA så är den restnoterad?
Say what? vad betyder det?
Störtlöjligt.


Och justja! håller på att fixa internet hemma hos papi för det är knas, det är därför jag uppdaterar så dåligt på kvällen..
Men ska trixa och fixa lite med papi sen så kanske det löser sig.
Men nu ska jag kika pokèmon filmer!
Puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg