Jag har aldrig förlorat någon till döden

Det är sant.
Jag har aldrig behövt upplevt att en i närhet dör och jag har heller aldrig varit på begravning.
Nu kanske jag måste göra mig beredd och ta ställning till både och.
Min pappa ringde idag som jag förövrigt inte har hört något ifrån på ca 2 månader och han berättade att min farmor nu ligger på sjukhus, förmodligen döende i lungcancer.

Jag ska upp på sjukhuset direkt efter praktiken.
Kanske blir det ett farväl, kanske inte ?
Men jag ber ärligt till gud att vad som än händer så ska hon inte behöva lida.♥

Kommentarer
Postat av: pauline

uscha :(

hatar begravningar verkligen!

Hoppas allt går bra med henne och att hon övervinner cancern.

<3

2010-03-24 @ 15:44:44
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch hoppas att de går bra gumman! Vet hur de känns, fyfasen! Föresetn så dog daniels morfar i förrgår :( Inge kul alls med sånt, blä! Hoppas att du vet att jag finns om det är nått, love you <3

2010-03-24 @ 19:51:40
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: M

Nästan halva min släkt är död.



Ändå är jag bara 12 år...



Du har haft det bra i släkten!

Genom att du är vuxen och ingen dött.



Hoppas allt går bra och att hon klarar sig!

3 i min släkt har haft cancer. En har dött av det, den andra övderlevde, och hon som är nu vet jag inte vad som kommer hända.



Smärtan är stor!

Lider med dig!



Jag kommer ihåg då jag såg min farmor död. (hon dog inte av cancer) Några som jag och min familj kände stod runt min farmor. Jag fick känna på hennes iskalla fingrar. Sen insåg jag att hon inte skulle finnas mer. Nu börjar jag näsan gråta när jag skriver detta. Och när min hund skulle avlivas så gav jag bara henne en snabb kram för att jag skulle

till skolan. Det jag inte insåg var att jag aldrig mer skulle få se henne. Sen när jag kom hem från skolan så var det ingen som skällde. Allt kändes så tyst. Jag grät bara då jag var ensam hemma, över henne och min farmor. Dom dog nästan samtidigt.

Och 2 stycken i min släkt har det hänt en hemsk sak som jag inte enns kommer berätta om. Skrev om dom här för att det var dom som jag...



Förlåt, var bara tvungen och skriva av mig.



Hoppas allting går bra med din farmor!



2010-03-25 @ 07:36:41
Postat av: Caroline

Har det precis som du, ingen i min närhet som dött och har aldrig varit på begravning. Alla tycker det är konstigt. Den enda som dog var min faster, men då var jag så liten.



Jobbigt med din farmor, hoppas det går bra!

2010-03-25 @ 14:20:05
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg