-



Alla har hemligheter men ibland bestämmer man sig för att avslöja en. Och jag skulle vilja avslöja en liten hemlighet om mig.
Jag är livrädd för vuxna män som dricker alkohol. Det har suttit i sedan min barndom (p.g.a privata skäl inom familjen) och jag har svårt att släppa det. Så fort en berusad vuxen man ( nu pratar vi i åldern mellan 30 år och uppåt) kommer fram till mig/pratar med mig eller bara tittar på mig så grips jag av en inre panik och känner mig genast utsatt.
Detta är något jag jobbat på mycket i mitt liv men har inte lyckats kommit över det än. Det är lite av ett kontrollbehov jag har. Jag kan helt enkelt inte kontrollera en situation som innebär att jag måste möta rädslan.
Jag har dock inget emot när människor jag känner väl dricker men just äldre män som är berusade är en av mina största rädslor.
Det är bland det värsta jag vet.

Någon som känner igen sig?♥

Kommentarer
Postat av: sofija arvidsson

jag känner exakt samma sak, läskigt :o

2010-09-14 @ 21:32:13
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/
Postat av: jenna♥

Ditt inlägg handlar om typ samma sak som ja skrev i min blogg nyss!.. Alkolismen, det är jobbigt när man verkligen vet vad det är!

2010-09-14 @ 21:52:56
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag känner i gen mig! Fast jag är rädd för alla som dricker jag blir rädd för min mamma, min bror om dom har fått lite för mycket alkohol i kroppen! Jag är inte rädd att dom ska slå mig eller göra mig illa de är bara att dom är inte sig själva! De spelar ingen roll om dom blir hur snälla som helst blir skit rädd ändå!

Älskar dig blogg!<3

2010-09-14 @ 22:17:11
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Jag lider av exakt samma sak, pga privata grejer inom familjen.

Du är inte ensam och du kommer nog aldrig kunna släppa det det är en grej som sitter fast i huvudet på en.

2010-09-15 @ 00:22:40
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: melina

konstigt, jag känner tvärt om. jag älskar när fulla människor (spec gubbar, killar) pratar med mig. helt random! och jag har också olika skäl, alkolism inom familjen och så..

2010-09-22 @ 14:46:16
URL: http://moamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg