9/9

Det här datumet är något speciellt. Iallafall för mig. Idag för 3 år sedan träffade jag Emil för första gången. Idag för 3 år sedan blev det han och jag. Tiden går så jäkla fort!
Vi hade pratat innan på msn och sms men den nionde september 2007 fick jag träffa honom i verkligeheten.
Sedan har det varit upp och ner och fram och tillbaka under några perioder men nu har vi hittat tillbaka till varandra.

Det här datumet kommer alltid betyda något för mig. Det kanske inte gör det för honom (ni vet ju hur killar är med datum osv) men för mig betyder det att jag fann något jag aldrig hittat förut.♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är nåt med den här dagen, jag och min älskling har vart förlovade i ett år idag <3 Grattis till oss och till er! Ha en fin dag!

2010-09-09 @ 13:58:13
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: cissi s

Hihi kanske lite töntigt men inget jag kan hjälpa. Jag började rysa när jag läste det här inlägget, haha :)

Grattis till er iallafall! :D

2010-09-09 @ 19:25:50
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg