PROPPMÄTT

Tjenis penis bloggen!
Har nyss kommit hem från Emils mormor. Vi blev bjudna på mat och efterrätt.
Åt tills jag storknade, fast å andra sidan är ju inte det så ovanligt..
Men nu är vi hemma igen och jag ska strax packa och färga håret på Emil innan jag åker till tåget ikväll.
Usch vill inte jobba imorgon, helgerna går för fort.

Emils mormor hade dukat fint ute på altanen.

Goda maten! Jag älskar fan att äta, haha.

Efterätten, äppelpaj med vaniljsås!

Jag, lite halvt sliten och trött men det är ju faktiskt söndag och sen är jag lite sjuk ;)

Kommentarer
Postat av: jenna♥

Mm vad gott det ser ut (a)

2010-09-05 @ 18:32:16
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: cissi s

sv: förlåt för att jag svarar så sent men jag inte haft tid för bloggen nu i veckan. :) Men jo, allting är bra med mig också!

Haha blev hungrig när jag såg bilden på mat... Jag älskar också att äta, haha :D

2010-09-05 @ 21:49:44
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg