SÖMNDAG (söndag)

Hej bloggen!
Vaknade vid elva tiden idag, helt seg och slut i halsen.  Jag skrek så mycket igår när jag åkte karusell så jag trodde stämbanden skulle lossna. Kvällen var trevlig men slutade tyvärr inte som jag ville.. träffade aldrig mina tjejer :(
Jag som ville gå på krogen med dem men icke sa nicke.. så blev det ju inte.

Men maten på restaurangen Texas var ju grym iallafall, åt tills jag trodde att jag skulle spränga magsäcken och pinsamt nog slickade jag rent tallricken, typ.

Usch vad jag verkligen hatar söndagar. Imorgon är det jobb igen och det känns som att jag skulle kunna ta semester i ett år till att börja med.
Eller till och börja med slänger jag in bilder från igår. Det blir nog bäst så :)

Älskar sista bilden! Emil drog upp byxorna och sen gick han sådär hela vägen in till marknaden. Jag skratta så jag dog men sen låtsades jag inte känna honom. Var ju lite pinsamt om folk trodde att min pojkvän hade tajtare byxor än mig.

Kommentarer
Postat av: caroline

Åh vad gott att äta på resturang :D

2010-09-12 @ 19:01:18
URL: http://carrosplace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Måndagar är inte så farliga om man jämför med Tisdagar, vilken jävla hemsk dag det är!

2010-09-12 @ 20:55:25
URL: http://hannaev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg