Tävling i samarbete med Pole and Fitness Studio i Gävle

Nu lottar jag ut 2 stycken biljetter till ett Pole party här i Gävle den 2:a oktober!
Det kommer vara dansshow av studions elever, fest och 2 glas skumpa! Det kommer även lottas ut pass m.m under kvällen!

Reglerna är:
♦Du måste vara minst 18 år gammal.
♦Du måste bo i Gävle eller kunna ta dig hit den 2:a oktober.
♦Skriv en kommentar till detta inlägg eller skicka ett mail till min bloggmail om att du vill vara med så lottar jag ut två vinnare om några dagar. ( Obs! Du får anmäla dig själv och en vän!)

Biljetterna kostar egentligen 200:- och alla får en varsin goodiebag!

Deras hemsida ---> www.poleandfitnesstudio.se




Passa på! Detta gäller egentligen bara studions elever men nu har du chansen att vinna två biljetter till dig själv och en vän!♥

Kommentarer
Postat av: Malin lindblom

Skulle vara jättekul att vinna en biljett eftersom jag ska börja dans där i oktober, jag anmäler mig och en vän viktoria, som också ska börja dansa där i oktober,

2010-09-20 @ 18:41:03
Postat av: therese blom

SKOJ! Jag och Karin skulle tycka det var jätteroligt!!

2010-09-20 @ 20:54:28
Postat av: ciiz

synd att jag inte är i gävle då :P

2010-09-21 @ 14:06:43
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: mathilda

Jag skulle vilja prova på för att sugen på att börja ;) Jag anmäler mig och min kompis louise (:

2010-09-21 @ 20:23:01
URL: http://mathildaaac.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Oh, ballt! Jag har alltid varit fascinerad av poledancing, och likaså min kompis Evelina. Vi båda har länge velat prova på det, och funderat på att börja. Så det skulle vara grymt om man kunde få åka på ett "smakprov" eller vad man ska kalla det innan man anmäler sig till nånting. :)

2010-09-22 @ 11:55:14
URL: http://nicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg