They love the way I ride it

Godmorgon!
Hur är läget? Jag vaknade faktiskt imorse och kände mig jätte pigg men så snoozade jag i 30 min och då blev jag ju helt död istället, haha!
Men nu sitter jag här på jobbet och käkar frukost och lyssnar på Ciara feat. Ludacris - Ride, så sjukt bra!

Idag är det ju fredag och ikväll ska jag förmodligen ut och käka med papi, han vill bjuda mig på middag för att jag fyllde år i söndags. Vi firade liksom inget hos pappa då så det blir mysigt med en middag :)
Imorgon kommer min pojkvän Emil och hans kusin (min bästa killkompis) Marthin hit, vi ska shoppa lite och sen åker vi hem till dem och sen drar jag hem på söndagkväll igen.

Haha bäst att jag håller koll på vilken dag det där för igår trodde jag stenhårt på att det var onsdag!
En kund på hunddagiset sa igår att hennes hund skulle vara ledig dagen efter, vilket jag trodde var torsdag så jag ba "jaha men på fredag då?"
Hon ba "Ja men det är fredag imorgon"
Haha snacka om att jag inte har någon koll ;)

Nej ska avsluta frukosten nu, vi höres!♥

Jag påväg till jobbet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg