Typiskt min humor!

Haha jag kommer ihåg första gången jag såg den här videon, det var i åttan och jag minns att jag garva som fan!
Det var min kompis Tobbe som visade mig den ( på den tiden när vi var ett gäng på fyra, det var jag, min gamla vän Anna, Gusten och Tobbe). Vi hängde jämt och hade alla samma sjuka humor.
Tänk endå vad tiden går fort!
Nu har jag gått ut skolan och har eget företag.. saknar endå att vara den där lilla skitungen som skolkade från skolan, tjuvrökte och snattade godis på affären..
Nu saknar jag skolan och skulle nästan göra allt för att gå om den..

Känner ni igen känslan?♥




Haha det här inlägget skulle beskriva den fula videon men slutade som värsta seriösa texten om vilken sucker för skolan jag är, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg