You call it what you call it

Godmorgon solstrålar!
Här sitter jag med munnen full av fil och flingor! Var jättehungrig imorse när jag vaknade så kastade mig in i bilen för att få åka till jobbet och få något i magen, hehe.
Idag är det en sån där "måste-skriva-papper-och-skicka-ut-fakturor-dag".. men det är även fredag och det är ju toppen!
Ska åka hem till pojkvännen efter jobbet och mysa med han hela helgen men det jag mest ser fram emot är en lång och härlig sovmorgon imorgon!

Men ska återgå till arbetet nu, vi hörs lite senare !♥



En bild som jag tog imorse och pillade lite med i PS.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin du är!

2010-09-17 @ 10:52:27
URL: http://carrosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg