Svar på tal

"vart hittar man alviska? eller är det ens ett språk? :p men det finns ju iallafall inte på google translate?"

Svar:
Det är lite svårt att hitta Alviska på google translate då Alviska inte är ett riktigt existerande språk. Men det finns sidor där två olika former av deras alfabet finns. Och det var där jag hittade det. Sen får man översätta och forma det som man själv vill.
Det finns säkert ingen riktig korrekt stavning och gramatik eftersom det inte finns så många som talar detta språk men det är även det som gör det så unikt.
Så letar man så hittar man alviska sidor på internet, det gäller bara att veta vad man ska söka på :)
Kram!



Bäste väns namn och mitt♥

Kommentarer
Postat av: Luu

Tack för att du anmält dig i min tävling ’Vem är Sveriges största blogg?’! =)

Fler bloggar än jag trodde har anmält sig, och därför kommer det ta ett tag att läsa igenom alla, så jag vet inte riktigt när jag kan utse vinnarna. Men håll dig uppdaterad på bloggen! Trevlig kväll (:



Btw du har grymt fina ögon!

2011-01-10 @ 22:34:19
URL: http://chanialuu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg