092809

Gooodmoorning!
Sitter på arsle i soffan och orkar knappt hålla ögonen öppna..
Skit trött, hehe.
Men ska snart börja fixa mig för mitt hår står seriöst åt alla håll just nu!
Jäkla skatbo.

Idag är det skolan som gäller, börjar med Biologi B på morgonen, wiie..
Ska väl få veta att vi har prov inom en snar framtid kan jag tänka mig.
Känns som att jag direkt efter skolan kommer gå hem och lägga mig, dock vet
jag att det aldrig blir så för så säger jag jämt haha!

Nej nu är plattången varm så ska  platta håret, emn vi hörs senare!
Puss!♥

 

JEH


Kommentarer
Postat av: monica

gud vad snygg header du har :O

har du gjort den själv eller har någon hjälp dig ?

2009-09-28 @ 22:08:42
URL: http://moraless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg