CLOTHES

Jag är precis som alla andra mode/klädgalna tonåringar där ute. Alla kläder ligger på hög och sen så använder man inte ens hälften men envisas endå med att ha kvar plaggen för det kan ju bli inne sen eller man kanske lyckas gå ner 10 kg och en vacker dag kommer i de dör 3 år gamla jeansen?
Ni känner igen er det vet jag.

Tog iallafall tag i mina kläder nyss och vek allting och stoppa in i garderoberna igen, dock fick inte allt plats så fick lägga det jag ansåg att jag använde minst i 3 kartonger under sängen.. men det är inte det värsta för jag har nämligen hälften av mina kläder uppe på vinden hemma hos mami..
Borde kanske ha en bloppis?
Nej det är jag inte mogen för, jag kan inte bara överge mina kläder.
De är min barn, haha!

*Detta blir en påminelse till mig själv att SLUTA KÖPA SÅ MYCKET ONÖDIGA KLÄDER!*




Nu blir det popcorn och mysa ner sig i sängen, ny dag imorgon ju!
Vad gör ni?♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Holmqvist

Detta påminner mig om att jag borde städa själv... hehe

2010-09-02 @ 21:32:38
URL: http://www.Amandas.nu
Postat av: Heidi

Jag körde också en garderobsrensing i veckan och varför man sparar på en massa kläder har jag ingen aning. Tog bort hälften av min garderob och var brutal i sorteringen. Skönt nu efteråt när det är städat och finns en massa mer plats =)



Hoppas du får en mysig lördag!

2010-09-04 @ 10:13:05
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg