091207

Hej bloggen!

Just nu sitter jag i skolan och försöker göra något vettigt.. dock blir det mest facebook om jag ska vara ärlig.
Men snart är det lunch så då blir det mer energi i min lilla kropp.
Hela eftermiddagen i skolan kommer ägnas åt att titta på film, sånt gillar vi! Dessutom är det en skräckis.
Fattar inte hur vi kunde övertala vår lärare men det gjorde vi.

Efter skolan ska jag hem och pyssla om min stackars sjuka slyna som ligger hemma i min säng och är sjuk.
Hon gick upp imorse kl.  04.12 och badade badkar.. för att hon frös.
Haha så får gå hem och förgylla hennes dag med lite sång eller nå, det brukar alltid uppskattas.♥



Kommentarer
Postat av: axel

Jaha så nu kollar man på film på skolan med :D heeh

snällt av dig att gå hem å ta hand om sjukta perssoner ;)

2009-12-07 @ 15:51:11
URL: http://axelnilimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg