Det löser sig med julklapparna i helgen!

Som sagt jag hade ju inge pengar att köpa julklappar för i helgen men det löser sig nu!
Prata med mamma och hon sa att jag kunde ju "låna från mig själv" men fatta inte riktigt vad det var hon mena
men sen kom jag ju på att jag har ju ett fondkonto med ett x antal tusen kronor på som jag kan ta ifrån.
Så nu löser det sig, så nu blir det att handla loss med julklappar i helgen med Anna.
Imorgon åker jag hem till Gävle och herregud vad grejjer jag har packat.
Jag kommer nog inte ens på tåget med alla saker. Eller så kanske dem kastar av mig?
Imorgon kväll blir det att dricka och kolla Sunes jul hemma hos Patric, sånt gillas!
Har saknat han.
Så jag tror det här lovet kommer bli underbart och dessutom måste jag passa på att njuta eftersom detta blir mitt absolut sista jullov i hela mitt liv!
Kommer ju aldrig vara ledig såhär länge över jul någonsin igen (skulle jag tro).
Känns lite smått surt.
Men nu blir det att fortsätta kika film med Sandra och fisa ikapp i soffan!
Sov sött.♥

Kommentarer
Postat av: Sophie

Lyckos dig, jag hade mitt sista lov förra året och inte är det kul att gå och vara ledig fast man inte har lov :S

2009-12-16 @ 22:36:32
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg