Sista skoldagen är äntligen över.

Just nu ligger jag här i soffan helt utslagen med Sandra.
Så skönt att bara dega och slappna av nu när sista skoldagen är över och det innebär inga fler skolarbeten på
nästan 3 veckor!
Imorgon är det bara julshow och liknande på skolan innan jag tar tåget hem till Gävle.
Frågan är bara hur jag ska komma hem med all packning ?
Jag har typ 3 fulla väskor (resväskor) och 2 stora påsar och det är kläder, skor och smink ?
Herregud kanske dags att skärpa sig snart, hehe.
Nu blir det till att zappa runt på teven och bara njuta av ledigeheten!♥

Kommentarer
Postat av: Liebling

gud så orättvist! jag har ännu imorgon och sen julfest på fredag! :)

2009-12-16 @ 16:40:52
URL: http://twoaceofhearts.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Vad härligt det låter:) Slappa ordentligt!:)



/E

2009-12-16 @ 16:49:38
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: mia

Hej har julens bästa tävling

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg