Tisdag

har precis gjort klart 1 prov av 2 idag. Jag tror det gick ganska bra men än kan jag inte slappna av, hehe.
Har ju det svåraste kvar efter lunch.
Idag blir det att gå till SYON klockan 2 för att se vilka betyg som jag kan räkna bort till slutbetyget och allt det där.
Sedan blir det dollar med Sandra för att bara fördriva tiden.

Oh justja! igår när jag och sandra skulle sova, så börja vi knäppe fula bilder på varandra i mörkret..
Och helt plötsligt så dyker sånna här orber upp över hela bilden. Ni vet spnna här ljusprickar som ska föreställa spöken ?
Kan lägga in en bild senare.
Usch obehagligt.

Men nej nu ska jag fortsätta plugga så hörs vi sen!♥

Kommentarer
Postat av: axel

Hoppas det gick bra :D men de var ju jag som var hos er igår!! man kan ju inte vet allt om alla ;)

2009-12-01 @ 10:20:16
URL: http://axelnilimaa.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas andra provet går bra med:)



Svar: jodå jag är nöjd:) är lite småfix kvar i menyn och sådär:P



/E

2009-12-01 @ 14:37:56
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg