Tvättning

Idag är det ju söndag och det innebär för mig bara mys, plugg och tvätt- dag.
Okej inte för att jag tvättar varje söndag men det är typiskt en sådan dag man väljer för att man inte har annat att göra. Så nu har jag sprungit fram och tillbaka och hämtat tvätt och hängt tvätten så nu hänger det plagg i hela min lägenhet.. typ.
Känner mig ganska duktig.

Så nu blir det film med Sandra hela kvällen, sedan duschen och tvätta håret och sen blir det att krypa ner i sängen och sova sött.
Imorgon är det en ganska slapp dag för vi ska kolla på film hela eftermiddagen och sen måste jag plugga på sista provet i djursjukvården.. suck.

Men nu börjar filmen så ska fokusera på den!
Vad gör ni ikväll?♥




Jag och Sandra sitter och väntar på tvätten... när jag tog kortet kom jag på att mjukisbyxorna som jag har på mig skulle tvättas.. men kunde ju inte gå upp till lägenheten i trosorna heller!


Kommentarer
Postat av: axel

haha det är det enda du handla de :D ikväll blir det bara slappa å kolla på Paradise Hotell ;) hehe

Varöfr skulle du inte kunna gå i trosor`? haha xD

2009-12-06 @ 21:58:14
URL: http://axelnilimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg