090205

godmorgon! sovit gott ? Jag har gjort det och det var pina att kliva upp från den
varma sköna sängen kan jag lova. Men sitter iaf här nu och väntar på att äggen ska
koka klart. Känner att magen riktigt skriker efter att få något i magen nu.
Men vad händer idag då?
jo, först har jag engelska 08.15 och efter det samhälle med smek-per.
och efter det är det lunch och sedan vet jag inte om jag ska gå på extra
matten eller om jag går hem och pluggar ekologi.
det får bli en plugg dag idag eftersom provet är imorgon och sååå
mycket har jag ju inte kikat på papperen.
Vad händer för er ?

Men nu ska jag äta lite frukost och fortsätta fixa mig.
kanske hinner ett inlägg till innan jag går till skolan men
det är nog knappast troligt.
ska förresten lägga ut grejjen som jag gjorde hemma hos julia
i helgen, för det har vart krångel på min data så har inte kunnat.
Men ha en bra dag alla!
kram.

JEH

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

svar: ahah joo.. Men ändå ;)

2009-02-05 @ 10:23:23
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: Härligt! Jag sitter på lektion, men jag slutar strax så nu ska jag hem till min älskling. själv då? :)

2009-02-05 @ 10:28:22
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg