Beck

Japp nu har jag precis kollat klart på Beck - flickan i jordkällaren.
Mycket sännande och bra. Åt mumsig kladdkaka och starka ostbågar till.
det är ju mysigare att kolla på film om man har något att äta på, tycker inte
ni det ?

men nu ska jag och emil gå och sova för imorgon är det skola
och det gäller att vara pigg och glad när man vaknar så att man orkar
allta skolarbeten som ska göras.
Känns som att listan av arbeten bara blir längre och längre.
Och imorgon ser jag inte fram emot kvällen ska ni veta.
för då måste jag sitta hela kvällen och plugga kanin-marsvin- hamster
prov tills på tisdag.

Nej usch orkar inte tänka på sånt nu.
för nu ska jag gå till sängs och försöka få mig
några timmars sömn och förhoppningsvis drömma mig
bort utomlands på en sand strand och kristall klart vatten.
Åh vad jag saknar sommaren!
Men den kommer om några månader och den som väntar på något gott
väntar aldrig för länge..... haha.
godnatt med er.
puss

JEH


vem skulle kunna tacka nej till att bo såhär i några veckor på Tahiti?
Inte skulle jag tacka nej iaf.
bilden säger allt.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

mmm så e det :D

2009-02-09 @ 03:04:08
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Melissa

ååh inte ja iaf :)

2009-02-10 @ 11:07:40
URL: http://hortobagyi.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så underbart...skulle kunna tänka mig att flytta dit permanent :)

2009-02-11 @ 14:57:32
URL: http://www.malinwallin.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg