film och klippning

hej hörrni!
Jag har kommit hem nu igen, gick till sandra och carro och pluggade en stund
sen gick jag och åt mat hemma hos emil. Klyftpotatis och kassler, mums!
och sen åt vi även kladdkaka efteråt så nu är man lite illamående för jag är så mätt.
men nu är jag hemma iaf, ska klippa emils hår snart, haha jag kanske ska satsa
på att bli frisör istället för hundpsykolog ?
haha, nej det yrket skulle jag inte vilja jobba med, tänk om man klippte helt fel ?

Men efter det ska vi kolla på film, en skräckis "white Noise" någon som sett den ?
det är om nå spöken och jag hoppas det är en väldigt läskig film för på sista tiden
tycker jag att alla filmer varit kassa, för igår kolla vi på "frostbiten" en svensk film
om vampyrer, och det var faktist ganska konstig, så det var ingen höjdare.

Men nu ska jag klippa älsklingen, wish me luck hörrni!
haha vi märker nog om jag blir dumpad efter den här klippningen ;)
emil kanske blir så arg på mig att han inte vill vara med mig längre
haha nejdå det tror jag inte.
men jag skriver mer senare, ha det bra!
kram.

JEH


vampyr från "Frostbiten". Trailern verkade väldigt bra men filmen var
ganska kass.

Kommentarer
Postat av: hanna♥

aw, vad glad jag blir när du säger det :) .



jag tittar in på din också så :) :D

2009-02-04 @ 19:28:29
URL: http://hannaz.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Åh, tack tjejen! :) Allt bra?

2009-02-04 @ 21:04:00
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

frostbiten är vansinnigt dålig!

2009-02-05 @ 18:35:10
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg