tisdag

hej på er!
jag slutade skolan för ett tag sen och nu sitter jag här.
ska snart börja göra mat men innan måste jag plugga till ekologi
provet nu på fredag. Men tänkte bara nämna de saker jag gjort idag innan.
iaf som ni vet sov jag över mig imorse, men jag hann endå.
första lektionen var ekologi och om hur insekter övervintrar, måste skriva i ett
häfte som ska lämnas in snart.
sen hade vi sällskapsdjur och vi skulle berika och inreda åt våra ödlor som ska flytta in
så vi börja med det.... meeen kom inte så långt så bakgrunden vi beställt inte kommit än
och utan den kan vi inte börja.
så vi fick prata betyg med carina.. och det blev ju inte så bra. Eftersom att vi ska vara en vecka i
djurhuset så betygssätt typ hela sällskapsdjurs kursen på hur man är i djurhuset.
och jag tyckte jag skött mig ganska bra eftersom jag gjort allt o.s.v. men det tyckte ju inte
Ann-sofie som har djurhuset, hon tyckte jag var oengagerad och typ så.
en oj vad konstigt ? det enda man får göra är att städa så nej, det tycker inte jag är så kul.
så där blev jag riktigt sur faktist. men får väl fjäska sönder nästa gång om det är det dom vill.
****!!!.
Sen iaf efter lunch hade vi svenska, skrev äntligen klart min filmanalys, nu måste den bara
rättas typ 948 ggr innan den är helt klar, men jag har en början iaf.
sen efter svenskan var det sällskapsdjur igen och vi kunde ju inte göra terrariet så vi börja med
instuderingsfrågor till provet nästa vecka som handlar om kanin, marsvin och hamster.
får se hur det går.



     

Men nu ska jag iaf plugga på så jag får bra resultat på provet.
vad ska ni göra idag ?
kram.

JEH

Kommentarer
Postat av: Jenni

Söta kaniner :)

2009-02-03 @ 17:20:30
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg