Bed time

hej på er!
Om ni undrar varför jag inte bloggat nu på kvällen
så har jag varit hemma hos tall och klippt hans hår,
ska även klippa Galven i veckan, puh inte lätt när alla är på ;)
haha. men vad gör man inte för mina idioter ?
haha nejdå.
men iaf så gick jag och emil hem till mig som vanligt, tog ett bad
och glodde på teve medans jag käka ostbågar... haha.
men imorgon har jag bestämt mig för att börja träna lite hemma
i mitt vardagsrum, ni vet situps, hoppa hopprep och sånt där.
bara så man får jobba med musklerna för det är faktiskt skönt
efteråt.

Men nej nu ska jag hoppa i säng och försöka somna.
min kropp har hakat upp sig för jag kan inte somna och
jag hatar det för jag är liksom trött men somnar, det
gör jag aldrig så får hoppas det går bättre inatt.
men sov så gott mina vänner för imorgon är en ny dag!
kram.

JEH


En sovande bild på älskling får det bli ikväll.

Kommentarer
Postat av: Carita

sov gott, sweetheart ;* <3

2009-01-26 @ 22:26:58
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: angelica

sv ne ingenting jag låg sjuk hela helgen...

2009-01-26 @ 23:32:39
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg