Daimtårta

hej bloggen!
kom precis hem från emil.
vi har kollat på film, Cold creek manor, någon som sett den ?
jag tycker iaf att den är skit bra :)
men iaf vi ska ta ett bad nu och sen ska ni nog sova
för imorgon ska jag till skolan till kvart i 9 för då mina kära
vänner ska jag göra högskole prov.
vi ska få göra ett gammalt prov bara för att testa.
så det är hur min dag sr ut imorgon, det börjar 9.00
och slutar 14.00. seeegt men tror inte det blir så jobbigt endå.

Men nej nu ska jag fortsätta äta upp min älskade daimtårta innan
jag hoppar ner i badet.
men ni får sova så gott vänner!
kram.

JEH 


bild tagen imorse.

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Hej cuite!



Nu har jag en tävling på min blogg om en härlig GOODIEBAG, vore kul om du ville vara med!!

Kram Jenny/Stylemind

2009-01-27 @ 21:21:37
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: angelica

ja jag ska också testa göra de gamla provet, ska du söka in till nån högskola till hösten eller ?=)

2009-01-27 @ 21:29:01
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: julia julia julia julia :D

det kommer bli kuuuul kul kul i helgen, men vetu vad. kicki kanske kommer hit :) hon ska till kungsberget med hennes klass på fredag, och om det funkar så kanske hon sover hos mig fre-sön, så tar hon bussen hem då. isf tänkte jag att hon får hänga på våran grej ;) godnattttt snygging! <3

2009-01-27 @ 22:38:40
URL: http://juliaenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg