En mycket "att göra" dag

hej och godmorgon!
Jag klev upp för ett tag sen och jag var faktist inte så trött, haha.
och nu ska jag bara skriva ett snabbt morgon inlägg innan jag åter
går till morgonens uppgifter.
Idag ska vi en massa tråk lektioner i skolan.. får säkert ännu mer
att göra hemma ska ni se , men men bara bita ihop.
och efter skolan ska jag och slynorna åka in till hudik och hämta vissa
grejjer * ler* till helgen.

För i helgen ska vi hem till Galven och festa, det ska bli så sjukt kul!
haha och då behöver man ju lite stuff.
men nu ska jag gå och fixa mitt ägg som kokat klart på spisen
för remember, det är viktigt med frukost!
vad ska ni göra idag ?

pussar

JEH


Kommentarer
Postat av: gabriella

ingen orsak. hur får du så långa ögonfransar? :)

2009-01-15 @ 09:09:34
URL: http://gabrielldah.blogg.se/
Postat av: MOA

skitfin bild, vilka ögon :)

2009-01-15 @ 12:50:40
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg