En uppochner helg

hej mina underbara läsare!
hur mår ni och har er helg varit bra ?
jag har kommit till ljusdal för ett tag sen och har även vart
på affären och handlat min frukost, wiho.

Iaf i helgen har jag haft det både bra och dåligt.
jag har fått sovit ut och det är ju hur skönt som helst
men det har varit lite svårt att somnat pga vissa saker men
en grejj är ju den förbannade fullmånen hela tiden!
någon mer än jag som inte kan sova då?
usch det är så drygt.
men jag sov ju länge så jag tror jag fick min skönhets sömn endå.
Men mitt pluggande var väldigt tråkigt men jag lyckades endå skriva klart
samhälls uppgiften och politik, you know sånt där skit tråkigt arbete.
haha men klar blev jag iaf, skönt.
sen försökte jag plugga lite näringslära om hund men ärligt talat
så fastnar inte en enda vitamin eller mineral i huvet på mig.
men måste väl läsa på endå eftersom det nog är prov imorgon, bleeh.

Men nu ska jag iaf mysa framför teven med emil och äta lite chips.
och vänta på att det där avslöjandet av trolleri ska börja klockan 21.00 på kanal 5.
verkar rätt spännade men vi får se.
Ha en fin kväll !

JEH


plugg plugg plugg. ge mig orken!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Här kommer en utmaning till er som bloggar =) Jag har nämligen framställt 20 frågor, ni hittar dom i min blogg.. Kopiera dessa 20 frågor till din egen blogg och besvara dom där.. Så får både jag och dina andra läsare veta lite mer om dig!

2009-01-12 @ 01:39:51
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Nina

hoppas du får en trevlig måndag!:)

2009-01-12 @ 07:55:45
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg