Ikväll smäller det

hej och godmorgon!
har ni sovit gott ? jag harsovit jätte gott inatt och man känner sig så pigg idag.
för idag ska ju jag iväg och festa hela helgen hemma hos galven!
sandra följer inte med för hon är fortfarande sjuk men jag och carro åker!
vill bara passa på att tacka för era gulliga kommentarer!
och ni med negativa TA ER NÅGONSANS! :D
tycker det är lite skumt att jag är en fjortisfitta enligt er men att ni går in
och fortsätter läsa min blogg kan ju bara betyda att ni är så jävla avundsjuka!
haha keep it up.

Men nu sitter jag här iaf och ska skriva ett snabbt inlägg nu innen jag går till skolan.
eller först ska jag hem till carro och sandra och sen blir det skolan, där den underbara
lektionen med kretslopp börjar.
haha. men igår när jag pluggade med sandra så kunde vi faktist nästan allt till katt-provet.
känns skönt för min enorma lista med saker att göra börjar att minska och det gör även
att jag är på bättre humör och inte har så ont i magen hela tiden.
någon mer som har magkatarr?

Men aja nu ska jag fixa det sista här hemma innan jag går till skolan och + att idag måste
jag städa mitt akvarium i klassrummet, bleeh. men det är ju mina husdjur så dom ska ju leva!
men ha en sån toppen dag idag så hinner jag nog skriva ett inlägg innan jag åker med tåger vid 2 idag.
ciao!

JEH


ja och ett litet fult kort på mig.

Kommentarer
Postat av: Ronja

De va inte alls något fult kort, super fint om du frågar mig! älskar dina ögon:)

2009-01-17 @ 00:27:18
URL: http://ronjagoode.blogg.se/
Postat av: nikki

sommaren är ju så varm också.. längtar:)

nae den var fin:)

2009-01-17 @ 12:44:50
URL: http://nikkkis.blogg.se/
Postat av: julia

skit sött kort, och om du får negativa kommenterar, är det för du börjar få så många läsare ;) så fuck you! :D haha, nej men skitbra ju josse, och elaka kommenterar är ju bara så onödiga så man skrattar åt dom xD

2009-01-17 @ 16:09:52
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Postat av: hanna♥

den där tröjan såg mysig ut, var har du köpt den ? 0o

2009-01-17 @ 18:24:17
URL: http://hannaz.blogg.se/
Postat av: Hannes Choose Chalapinio ;)

Waaawww va jävla söt man kan bli då!!

Allstå de va nå grymt söt du är! framstår ju på kortet!! jag fasna i bilden i 5 min innan jag kunde kolla vidare! DE är som om man bara vill rycka tag i dig och gossa och kelas!! ;P <3

2009-03-08 @ 23:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg