torsdag och trött

godmorgon på er!
har ni sovit gott ? jag vet inte om jag sovit gott, men det var nog rätt hyffsat endå.
fast jag skulle kunna sova hur länge som helst nu...
Iaf igår började vi förfesta hemma hos carro och sandra, haha ovanligt va ?
och det var lite folk där, sen så letade vi fest så vi gick först ner till rikard och hämtade han
och sen gick vi hem till tomas och nyberg.
haha och jag diggar stolt min och nybergs dans till cotton eye joe (y)
haha.
Men carro och sandra däcakde så jag fick festa själv x)
eller jag festade med fia och vi rocka loss till "damöb" och lite annat.
tur man har inlevelsen iaf!

Men nu sitter jag här och äter mina mackor och försöker få i mig så mycket vatten
jag kan för en gnutta ont i huvet har jag..
men nej nu ska jag klä åp mig lite och fixa mig en aning.
Men hur ser eran dag ut ?
men vi hörs senare!
puss

JEH


och detta hade jag på mig igår. ( ignonera ansiktet, tack! )
svart linne med stjärnor- hollywood
strumpbyxor- H&M

Kommentarer
Postat av: Liene

Håller tummarna för att din huvudvärk ska försvinna.

Min dag - skola, buss, mat när jag kommer hem, blogga/svara på kommentarer

Fint linne! och du var ju fin i ansiktet:D självkritisk eller?

2009-01-22 @ 07:13:36
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emma

jobbigt! :(

2009-01-22 @ 08:12:41
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg