091118

Godmorgon!

Mår ni bra ?
Jag hade sjukaste drömmen inatt! Alltså på ett bra sätt. Jag drömde att jag var utomlands och låg och stekte och.. ja stekte! Haha jag kände nästan hur varmt det var att bara ligga där på stranden och steka.
Kanske dags att börja lägga undan pengar så att man kan ta sig en tripp utomlands i sommar kanske?
Jag och Anna har pratat om att sticka någon vecka innan jag tar över Dåggis.

Det skulle vara grymt skönt.
Men dag får man dras med regnruggiga piss vädret här hemma i Sverige!
var jävligt längesen man såg solen nu faktiskt..
Men jag ska vara inne hela dagen och hålla på illrar, så det ska bli sjukt kul!

Fast jag borde ju kanske göra frukost och göra mig klar nu för har typ 15 min på mig ?
Aja hörs sen!
Puss!♥



Skeppvraket på naviago beach i Grekland ( Zakynthos ).
Jag var utomlands med mamma och lillebror för 5 år sedan och vi åkte till den här stranden!
Det är lika fint som det ser ut, men vattnet var iskallt och den vita stranden består bara av
kritvita stenar!

Bilden är lånad från Google.se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där va ja i juni ;) Så fint!!!

2010-07-23 @ 23:47:30
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg