091126

Godmorgon sunshines!
Allt väl?

Jag har slagit ner röva i soffan och käkar min frukost som består av knäckebröd och ishavssallad, hehe.

Orkar inte göra någon svenne frukost längre med ägg, flingor och sånt.

Ska snart borsta tänderna och så innan jag går till skolan. Fick ju sovmorgon idag så det var awesome.

 

Är fortfarande arg att jag smulade sönder min kamera men ska önska mig en ny i julklapp så får ta bilder med mobilen MEN där har jag också varit ock pillat så inställningarna är knepiga, haha.

Måste ju vara någon förbannelse över mig eller så är det bara så att jag inte ska hålla på med tekniska prylar?

vad tror ni?



Jag imorse, trött men glad!


Kommentarer
Postat av: JULIA

och söt :):):) hur blir det till helgen gumman? eller vänta.... har vi pratat om det redan? XD haha. jag har glömt bort... scary X) <3

2009-11-26 @ 12:23:54
URL: http://creatingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg