Jag är en sjusovare!

Godmorgon!
Jag vaknade för ca 10 minuter sedan av att mami ville att jag skulle gå upp.
Jag hade lätt kunna sovit i 2 timmar till, men måste ju packa eftersom att jag åker tillbaka till Ljusdal idag.
*SUCK*.

Gick ju och la mig igår vid typ halv 1 och sovit tills nu så egentligen har jag fått för mycket sömn..
Undra varför det är så? Om man sover för lite är man trött och om man sover för mycket är man trött.
Fast egentligen är ju söndagar en sådan här dag då man är trött.

Och söndag för mig idag innebör plugga och ta det lugnt. Har tre prov den här veckan och jag kan ingenting.
Kan vara skönt endå att gräva ner sig i böckerna och känna sig lite duktig, hihi.

Men nej nu är det dags för lite frukost!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg