091012

shuuuu bloggen!
Allt väl?
Jag klev upp för ca 1 timme sen och var ju allt annat än pigg.

Har drömt massa konstigt inatt bara så har vaknat lite då och då.

Men blir nog pigg snart när jag fått i mig frukosten!

 

Helgen har varit hur skön som helst, den spenderades också med Baby.

I fredags var vi ut på Stadt och dansa loss i skummet, var roligt första timmen, sen blev det

så sjukt mycket folk och så.

Drog sen och käka på Donken, det var mycket välbehövligt kan jag lova, hehe.

 

Annars hände inte så mycket utan var bara hemma och myste.

Vad har ni gjort i helgen ? 

Men vi hörs senare, måste gå och borsta tänderna o.s.v innan skolan.

Puss!♥

JEH


Kommentarer
Postat av: Sophie

Låter kul tycker jag, min helg har också varit toppen!!!

Ha en trevlig dag!

2009-10-12 @ 10:41:05
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: malin

Klart bra här! Helgen var rätt trist. Plugg i mängder, men tyvärr sådant man får stå ut med sista årsstudent.

2009-10-12 @ 13:28:32
URL: http://malinsbusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg