091027

Hej på er!
Jag sitter just nu och funderar på att ta en promenad för det är ganska fint väder ute men
är inte så säker för är sjuk.. kände igår kväll att näsan blev täppt och att halsen var irriterad och
imorse vakna jag med halsont.
Baby klev upp tidigt imorse för att åka iväg och jobba så han kommer hem till fyra eller något så
jag är helt själv hela dagen, stackars mig, haha!

Men ikväll ska vi nog hem till Anton och kolla film, vet inte hur många vi blir men ska bli mysigt iaf.
Så dagen har ju lite att bjuda på om man säger så.
Men nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen så att jag känner mig lite frächare men jag hoppas
att ni får en underbar dag!
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej allt bra ? :) De va ganska länge sen sist :P

2009-10-27 @ 22:02:06
URL: http://wimsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Modeblogg